Big Girls Don't Cry
S2, E5: Back in Jersey, Furio soon lives up to his name by unleashing his fury on the delinquent proprietor of a local 'tanning salon.' Dr. Melfi shares her guilt over dumping Tony as a client during a session with her own therapist. Meanwhile, Tony learns from Hesh that his father had emotional secrets of his own.