Birdland
S3, E6: News explodes that the LAPD is investigating one of its own in a murder case. Bosch homes in on the motive behind a string of homicides. Robertson's doubts about Bosch deepen. Edgar discovers another disturbing link between Harry and a murder victim. Irving assists the investigation of the "Koreatown Killer".