Bitter Pill
S7, E9: When a Middle Eastern diplomat is poisoned by Libyan extremists, Michael and the team rush to obtain the antidote from the manufacturer’s drug lab before it’s too late. With Michael away, Madeline is forced to take extreme measures after she suspects she is being followed.