Blood Atonement
S4, E7: With a revenge-minded Joey in tow, Bill makes an emergency trip to Mexico after Lois and Frank's latest smuggling escapade backfires. Nicki is jolted by a doctor's news, but even more flummoxed by Adaleen's shocking revelation. Margene offers up a novel remedy to keep Ana from leaving the country with her fiance, Goran. After a bomb scare rocks the casino, Barb and Tommy look for culprits--and find some disturbing answers in Scotland.