Bloody Harlan
S2, E13: As Boyd (Walton Goggins) and Arlo (Raymond J. Barry) negotiate a truce in their war with the Bennetts, Loretta McCready (Kaitlyn Dever) has taken her foster father’s gun and is en route back to Harlan. And as the feud between the Crowder and the Bennett crime families reaches a bloody climax, Loretta demands that Mags tell her the truth about her father’s death.