Breads
S1, E6: With the crew already over-extended and in desperate need of a vacation a bad roll of videotape leads to reshoots – and a questionable decision to replace chicken with a less savory cut of meat. With no time to spare Julia tasks Paul and Judith with cracking the art of baking French bread for her cookbook while Avis and Alice contend with another less delectable type of “bread.”