Change Is a Tough Pill to Swallow
S7, E5: Dylan and Charles treat patients suffering from Glass Child Syndrome and misdiagnosed ADHD. Crockett has to navigate hospital politics when he cares for the daughter of a transplant surgeon. Will and Stevie must lay egos aside to help save an elderly patient.