Celtics City Chapter IV: Great Hope, Period
S1, E4: Larry Bird arrives in Boston as a beacon of hope; his rivalry with Magic Johnson help revive a struggling NBA; Bird helps lead the Celtics to their 14th championship in 1981; internal discord threatens to derail another potential dynasty.