Chapter V: F... the Celtics
S1, E5: As the Celtics and Lakers battle for basketball supremacy, Larry Bird and Magic Johnson's rivalry captivates the sports world; in 1986, Bird helps lead one of the most dominant seasons in NBA history, but an unthinkable tragedy changes everything.