Celtics City Chapter VI: Untenable Toll
S1, E6: The tragic death of Len Bias casts a shadow over the Celtics, and Larry Bird's style of play begins to take its toll; new rivals emerge with the Celtics going head-to-head with the Detroit Pistons in a heated 1987 playoff series; Bird retires.