CINDERELLA OF BATAK
S2, E1: Secretly postponing the pregnancy makes Ira anxious; living in the same house as her Batak in-laws makes her unable to escape the terror of having a child as a successor to her clan; the presence of her aunt Marsell adds to her suffering.