Cold As Ice
S7, E9: With the holidays in full swing, a search for Julian leads Damon and Stefan to a small town outside of Mystic Falls. While managing a holiday toy drive at Whitmore College, Bonnie seeks help from Nora (recurring guest star SCARLETT BYRNE) and the two strike up an unlikely friendship. Elsewhere, Caroline does her best to navigate her new life as a pregnant vampire, while Alaric grows concerned that the pregnancy is affecting her more than she's letting on. Finally, after finding himself at odds with Damon, Stefan is forced to take matters into his own hands, setting off a tragic chain of events that leaves their lives changed forever.