Cold Stones
S6, E11: A frenzy of borrowing money hits the crew; Carmela waxes philosophical on a trip to Paris with Rosalie; Meadow relocates; Vito tracks Tony down and begs to be let back in--something the crew is dubious about. Later, Phil Leotardo remedies the situation to Tony's annoyance. Meanwhile, Tony vents to Melfi about A.J., but later puts his foot down with him.