Coming Out
S4, E13: Jess struggles not to show favoritism to Ryan now that they are officially a couple, leading to a disastrous class field trip. Meanwhile, Schmidt gets an ulcer and Winston becomes obsessed with wearing a crystal. BONUS: Series Premiere of new drama EMPIRE included for free in this 2 for 1 download.