Commendatori
S2, E4: Tony travels to Italy with Paulie and Christopher to jump-start a car-importing 'business.' While Paulie and Christopher sample some of the Old Country's choicest wares, Tony haggles with the head of a powerful Naples family and recruits a valuable new lieutenant named Furio.