Company Man
S2, E8: Neal and Peter must go undercover into the world of corporate espionage after a tech company's head researcher is murdered. While the CEO claims a competitor is to blame, signs indicate that an internal spy may be responsible. It's up to the guys to figure out who the killer is before its too late.