Curses Return Upon the Casters
S1, E6: Natsuki Kamikawa attempts to commit suicide after being bullied, but instead of dying, she enters the world of her favorite anime, Onmyo Ukiyo Ayakashi-Barai. She is excited at first, but eventually gets sick of doing the same old anime thing.