Ren Faire Daddy's Dyin', Who's Got the Will?
S1, E1: King George Coulam, the aging founder of the Texas Renaissance Festival, has ruled over his subjects for decades; general manager Jeff Baldwin believes he is next in line to succeed, until kingpin Louie Migliaccio hatches a plan to buy the festival.