Darnell Outed, Part 2
S4, E16: Busted! "CHiPs’" Erik Estrada Guest Stars - After having his witness protection cover blown by Joy's outrageous audition for Erik Estrada's new reality show, Darnell must pack up the family and assume a new identity. Meanwhile, when Catalina helps Earl and Randy come up with a creative way to find them, they find out a devastating truth within the post office.