Deja Boo
S2, E13: With her friend's pregnancy in danger, Melinda must act quickly to prevent a spirit from harming the unborn child. Professor Payne tries to help Melinda deal with the spirit with multiple personalities who is terrified of being reborn and desperate to avoid reliving a terrible past.