Diva
S4, E13: Finn challenges the glee club to find their inner powerhouses for “Diva Week.” Meanwhile, in New York, Kurt can no longer take Rachel’s arrogant attitude and calls her out, causing tension between the two friends. Also, Emma is in a whirlwind preparing for her upcoming wedding. Musical performances include “Diva”, “Don’t Stop Me Now”, “Nutbush City Limit”, “Make No Mistakes (She’s Mine)”, “Dancing On My Own”, “Bring Him Home”, “Hung Up” and “Girl On Fire”.