Don't Ask, Don't Tell
S3, E12: Charlotte's fast-approaching wedding continues to cause trouble as the bride has a fallout with Samantha over the proper way to wear a bridesmaid's dress while also discovering that Trey may need a dose (or two) of Viagra. Meanwhile, Carrie regrets her decision to confess to Aidan about her affair with Big.