Dreams of Bunker Hill
S4, E2: Bosch pulls out all the stops to try and get to the bottom of the Elias murder as quickly as possible while keeping the IA investigators on his Task Force in the dark. Eleanor Wish is back in the game with the Feds, and Det. Jerry Edgar preps for his first day back on the job.