Ed's Twice Ex-Wife
S2, E4: Mike is shocked when he finds out Vanessa sided with Ed's ex-wife, Wanda, instead of with Ed after he divorced her -- twice. And when Ed tells Mike he thinks he and Wanda should get back together, Mike thinks it's a terrible idea. Meanwhile, single, working mom Kristin is reluctant to get the carefree Mandy a job at the diner to help her save money for a high school class trip.