Encounter
S1, E1: Mikado Kousuke possesses a peculiar ability to see eerie things; one day, Hiyakawa Rihito appears in the shop where Mikado works; when Hiyakawa discovers that Mikado can see spirits, he forces Mikado to help with an exorcism.