The Rig Episode 6
S1, E6: Scores are settled and mysteries revealed as Coake is pushed to explain Pictor’s plan and the true reason for his mission onboard, Rose and Fulmer work out the horrifying extent of what the coded messages they have discovered really mean, and Magnus must put his personal demons to rest and lead the crew in one final bid for their survival.