Every Day Fry-Day Episode 6
S1, E6: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even make full meals in the air fryer? How about baked salmon, vegetables, and roasted potatoes? This episode of Every day Fry-day shows Danny Jansen demonstrating how to make baked salmon, vegetables, and roasted potatoes in the air fryer. In no time, you can put this delicious meal on the table with the help of the air fryer. That should make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.