Escape from New York
S3, E13: Carrie, Miranda and Samantha are fish out of water in youth-obsessed, no-smoking-anywhere L.A. Meanwhile, Samantha meets a handsome dildo model, while Miranda is mired in her New York ways. Back east, bedroom matters only get worse for Charlotte and Trey.