Everest Avalanche
S1, E5: Nepal is hit by a 6.7 mega-earthquake that kills thousands; across the country, survivors are hit by terrifying avalanches that destroy everything in their path; presenting stories of survival, from the Kathmandu Valley to Mount Everest.