Everybody Hurts
S4, E6: After hiring an attractive French hostess, Elodi, Artie agrees to loan her brother some money, with interest. Meanwhile, Christopher gets some new responsibilities; Carmela fixes Furio up with an oral hygienist; Anthony Jr. becomes the 'dough boy' of a new rich girlfriend; and Tony receives some unsettling news about an old acquaintance.