S1, E2: Simone utilizes her informant to track down an arms dealer on the FBI’s Most Wanted list. Brendon investigates a risky lead on a congressman. Cutty and Simone struggle to see eye-to-eye. Tim and Laura find common ground with their similar no-nonsense approach to training rookies.