S1, E6: Álex Rins has not reached a podium yet this season while Aleix Espargaró and Aprilia are still fighting for their first podium together. Pecco Bagnaia begins to feel the weight of his many missed opportunities. Marc Márquez is eager to return to the podium’s top spot. Everyone’s hungry, but there are not many seats at the table.