Boardwalk Empire Friendless Child
S5, E7: Nucky tries to hold onto his assets in Atlantic City; Willie and Eli become involved in Nucky's war; Maranzano meets his fate; Nucky reads a letter from Gillian; in 1897, Mabel and Nucky argue.