Godparent Turkey Corn Farts
S1, E8: Joan invites their recently widowed neighbor, Gary Timpkins, to Thanksgiving dinner, during which everyone has a bad reaction to Colleen’s cauliflower dish. Also, Tim and Sophia try to find a last-minute replacement for Heather’s spoiled turkey, Jen and Greg debate who to name as Lark’s godparent and John takes Samantha to the Harvest Festival, where she sneaks into the corn maze with her boyfriend.