Grumpy Gilbert
S1, E6: Gilbert loves to complain about Sadie’s wizard training. From making her practice spells over and over again to stressing out over every single little thing, he is such a grumpy bunny. He’s always complaining about Sadie’s lack of focus, but when it comes down to it, we know he loves Sadie really.