The Muppet Show Guest: Connie Stevens
S1, E2: When Fozzie overhears Gonzo, Hilda, Kermit and Scooter talking about getting rid of “that bear,” he assumes the conversations are about him. Crushed, he decides to pack his bags and leave the theatre—till he discovers that the bear everyone’s belittling is actually Gonzo’s teddy bear. Plus, enjoy the skits, sketches and mayhem happening onstage as Kermit sings “Lydia the Tattooed Lady” with Lydia’s help; guest star Connie Stevens and the Mutations perform “Teenager in Love”; Sesame Street’s Bert and Ernie pay a special visit, with Bert performing a dramatic version of “Some Enchanted Evening” with Connie Stevens; and much, much more!