Guilty Pleasures
S4, E17: The members of New Directions tackle their musical indulgences – the songs and groups that everyone is too embarrassed to admit that they love. Musical performances include "Wake Me Up Before You Go-Go", "Copacabana", "Against All Odds", "Wannabe", "My Prerogative", "Creep" and "Mamma Mia".