Help, I'm Alive
S15, E10: Meredith questions Link's laid-back approach over a patient's treatment. Maggie worries that Richard, Jackson and Catherine haven’t come to terms with Catherine's diagnosis. Meanwhile, Deluca steps up in the O.R. when Owen faces a setback.