Hold Back the River
S14, E18: Amelia, Koracick, and DeLuca perform a risky, groundbreaking procedure using ultrasound waves to remove a young patient's brain tumor. Meanwhile, Meredith and Jo work with different polymers to try to salvage their project submission; and Richard's AA sponsor is admitted to Grey Sloan with a DNR.