Hold the Line
S2, E3: As a wildfire spreads across Texas, crew members from the 118 firehouse in Los Angeles arrive in Austin to help Capt. Strand and the 126; a group of teenagers are trapped by a fire; Owen and Hen struggle in the aftermath of a helicopter crash.