Hope for the Hopeless
S8, E12: Richard's 10,000th surgery is a liver transplant for two sisters; Derek and Lexie take on a case that had been declared inoperable; Teddy and Cristina try to swipe a case from Alex and Dr. McQueen; Meredith tries to choose a specialty.