House Arrest
S2, E11: Having dodged a legal bullet, Tony is advised by his lawyer to spend more time at his businesses. Junior looks for diversions to relieve the tedium of house arrest, and eventually finds one in the company of a police widow. Meanwhile, Melfi's problems boil over while eating dinner with her son.