House Hunt
S6, E1: Jess tries anything and everything to get her mind off of Nick, who returns from his summer in New Orleans sooner than anticipated. Meanwhile, Schmidt and Cece struggle in the search for their first home and Winston deals with having a long-distance relationship with Aly.