I Don't Wanna Know
S1, E10: Caught in a compromising position, Sam shares a secret with an incredulous Sookie. Thinking she's been purged of her demon, Tara celebrates with Lettie Mae--but goes off the deep end when she uncovers Miss Jeanette's true intentions. Sookie has a disturbing revelation during Arlene and Rene's engagement party at Merlotte's; Jason and Amy debate what to do with Eddie; and Tara speeds into a bizarre roadside encounter that lands her in jail. At a vampire tribunal to decide his fate, Bill faces a harsh penalty for his offense, but the magister decides on a more creative sentence involving a young human named Jessica.