In a World Where the Kings Are Employers
S5, E15: Susan gets a new job; Lynette tells Tom they need to sell Scavo's Pizzeria; Gaby discovers that Carlos' boss has a dirty little secret; Orson confronts Bree after discovering she has given Andrew a raise.