In the Evening
S6, E7: Eric pledges allegiance to Bill in a last-resort effort to save Nora. A tragedy close to home forces Sam to ignore Alcide's warning and return to Bon Temps. Jessica shows her gratitude to James, a fellow incarcerated vamp, while an emboldened Sarah exacts a measure of revenge on Jason.