Inside the Pretend
S2, E9: As "Red Hot" premieres, Candy, Harvey and Frankie get caught between competing investors; Vincent and Abby must deal with an unexpected loss; Paul turns to a familiar source to help finance Tod's dream; Darlene comes clean.