It Feels Good to be Home
S10, E15: Kanye says 'thank you' to Armenia by playing a surprise public concert there. Kim arranges a special stop in Jerusalem to have North baptized in Israel's oldest Armenian Church. Back in LA, everyone responds differently to having Caitlyn in their lives, with Kris taking it the hardest.