It Hurts Me Too
S3, E3: In search of Bill, Sookie heads to Jackson, Mississippi in the company of Alcide, a werewolf bodyguard assigned by Eric to protect her. Meanwhile, Jason is distracted from his police exams; Bud reaches the end of his rope; Arlene copes with unexpected news; Franklin charms Tara, and gets Jessica out of a jam; Eric bequeaths a gift upon Lafayette. Haunted by visions from his past, Bill makes a surprising pledge of allegiance.