It's Back
S2, E8: Hannah tries to hide mounting anxiety about her book from her visiting parents. Meanwhile, Marnie is stunned by news that Charlie has started a successful app company; Adam meets a boisterous woman in AA (Carol Kane) who coaxes him into a date with her daughter; and Ray's aversion to college parties gives Shoshanna pause.